Sunday 31 January 2010

Shut up

Hello February!

30Jan - woke up around 0800am cause aku sakit perut :( so aku makan 2 panadol menstrual
tapi inda jua baik =.= so aku makan panadol Actifact but still, masih sakit! so aku tidur saja. Sudah bangun, tadaaa! baik tia. haha. apakan. Around 0400am my mom antar kami ke ICC and met my sister saja disana. First kami masuk ke worderland, aku fikir ada snow wah tapi nada :( boring. so, around 0600pm sudah kami arah stage tunggu Stacy tapi pukul 0700pm ia datang. Dah ia datang, habis wah kami kena tulak2. Bullshit, smpai aku paksa buka heels. blablablah , got home at 1030pm? Happy ku sudah balik, kan tidur. but then, my sister called suruh ready jalan lagi pasl kan tidur di asma *sp?* hotel. So yeah, tapi kami makan dulu di JP around 1215am and smpai hotel at 0100am.

Woke up dalam 0900am then aku mau swimming skali baru ku ingat inda dapat swimming. HAHA. Then, mandi saja and breakfast anddd balik. Baru jua balik, mama cakap petang ke ICC lagi, so yeah.. Met Khai disna. Aww, I miss you :/ macam lama inda bjumpa wah tani ah Khai. haha.

p.s. fucking MOE, how long will you make us wait?! batah. Ada rumor bagitau 10 Feb keluar. pffft. and, sorry my story was BORING. seriously, Blank ku sebenarnya. HAHA.

-Cath